اگر شروع مرحله 4 بیماری درمان دیالیز کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

اگر شروع مرحله 4 بیماری درمان دیالیز کلیه

SHIJIAZHUANG کلیه بیمارستان بیماری است که در اینجا با استفاده از روش های درمانی سیستمیک از طب چینی برای کمک به صرفه جویی در کلیه مادری بیمار از بیماری کلیوی ترمیم آسیب کلیه و بهبود عملکرد کلیه است. این روش درمانی است که در این بیمارستان برای بخش بین المللی تقریبا 30 years.Our اعمال در سال 2010 تاسیس شد، تنها چهار سال، ما بیش از 600 نفر از 65 کشور خارجی درمان می شود.

هنگامی که شرایط در مرحله 4 بیماری کلیه ایجاد می شود. در بسیاری از کشورها، دیالیز یا پیوند کلیه توصیه می شود. اگر اختلال در متابولیسم کلسیم و فسفر در حال حاضر به نظر می رسد، او باید مواد غذایی با سطوح پتاسیم و فسفر بالا اجتناب کنند. نیاز به برخی از رژیم غذایی پیشنهاد؟ اگر چنین است، استقبال یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com، ما ظرف 48 ساعت پاسخ دهید.

که آیا این بیماری مرحله 4 کلیه باید دیالیز شروع یا نه، اگر که آنها هم با بعضی از علائم آشکار و یا عوارضی مانند تهوع، استفراغ، از دست دادن اشتها یا اشکال در تنفس، یا سطح پتاسیم خود را بیش از 7 و غیره دیالیز فوری باید برای توسعه پیامدهای جدی تر آغاز می شود. اگر هیچ نشانه آشکار وجود دارد، و این بیماران هنوز هم می تواند تولید ادرار تقریبا نرمال، سپس دیالیز می توان به تعویق افتاد.

و برای کلیه ها به کار بیشتر برای تعمیر آسیب کلیه و بهبود کارکرد کلیه می شود بهترین راه برای کمک به بیماران مبتلا به بیماری کلیه جلوگیری از دیالیز و پیوند کلیه، چیزی است که ما همیشه که انجام می دهند.

مثل یک بیمار مبتلا به بیماری کلیوی مرحله 4، اگر شما در حال تلاش برای جلوگیری از همه چیز ممکن است دیالیز، پس شما شایسته برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد طب میکرو چینی Osmotherapy هستند. از آنجا که ایمنی و اثربخشی آن است، در حال تبدیل شدن بیشتر و بیشتر محبوب در میان بیماران از بیماری کلیوی خارجی است.

شما در حال استقبال از را انتخاب کنید که دوست دارید بیشتر به ما بگویید در مورد وضعیت شما، پس از تجزیه و تحلیل، کارشناسان ما به شما خواهد گفت اگر آن زمان را برای بیماری کلیوی مرحله 4 برای شروع دیالیز، شما همچنین دکتر دیگری توصیه می شود برای کمک به به خوبی اداره کند.





:: برچسب‌ها: بیماری مزمن کلیه، دیالیز ,
:: بازدید از این مطلب : 242
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: